پرسش و پاسخ مسائل جنسی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تصور غلط – ارضای واژینال بهتر از انواع موضعی آن است

حقیقت – تمام خانم ها زمانیکه نوبت به نحوه برقراری ارتباط جنسی می رسد، دارای اولویت های متفاوتی هستند. برخی خانم ها به صورت موضعی و سایرین از طریق شدت ارتباط داخلی به اوج لذت می رسند. به عنوان نمونه می توان به این مطلب اشاره کرد که برخی از خانم ها تحریک خارجی واژن را آزار دهنده قلمداد می کنند. نمی توان گفت که تحریک یک نقطه خاص، بهتر از مناطق دیگر است، بلکه این امر صرفا به سلیقه شخصی افراد مربوط می شود.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 781 تاريخ : 23 / 8 / 1391 ساعت: 22:39

 "چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟"

پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست: فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

اما چگونه؟ در این مقاله قصد داریم تا برترین و بی نظیرترین تکنیک های موجود در خصوص نحوه ی بالابردن مدت زمان ارتباط جنسی را به شما آموزش دهیم:

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 774 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 22:43


۱) پس از ادرار کردن و اجابت مزاج همیشه از سمت جلو بطرف عقب خود را بشویید. این کار از رانده شدن باکتریهای نواحی مقعد به مهبل جلوگیری میکند.
۲) در طی روز لباسهای زیر با جنس الیاف نخی بتن کنید. از پوشیدن لباسهای بدون تهویه مانند لباسهای نایلونی و ساخته شده ازسایر الیاف مصنوعی خودداری کنید. تا آنجا که ممکن است شبها بدون لباس زیر بخوابید تا مهبل با جریان هوا در تماس باشد.
۳) از پوشیدن لباسهای تنگ مانند شلوار جین، جوراب شلواری و مایو به مدت طولانی اجتناب کنید. لباسهای گشاد و راحت بتن کنید.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 558 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 15:13


من از همینجا به دختران به خانم های مجرد در سن ازدواج عرض میکنم متاسفانه روابط دوستی یا روابطی که به منظور اشنایی های قبل از ازدواج است و بدون اطلاع خانواده ها ادامه دارد اکثرا به رابطه جنسی منتهی میشود و سرانجامی که آنها انتظار دارند را در پی ندارد و البته به اینجا ختم نمیشود معمولا کسب رابطه جنسی در یک ارتباط میتواند به ادامه آن درروابط مشابه منجر شود لذا فرآیند آشنایی های قبل از ازدواج لازم است با اطلاع خانواده ها در مسیر عرف و شرع همراه باشد ، نکته مهم و قابل توجه اینکه واقعا اگر پسری دختری را دوست داشته باشد و برای ازدواج انتخاب کرده باشد میتواند در رابطه خود نفس خود را کنترل کند که این کنترل نفس میتواند نشانه دوست داشتن و علاقه وی به شما باشد و اگر پسری بواسطه رد پیشنهاد ارتباط جنسی توسط شما رابطه را خاتمه دهد مسلم است این شخص قصد ازدواج با شما را نداشته است

توصیه به پسران

نیاز به جنس مخالف و ارتباط با او ، یک نیاز طبیعی است اما ارتباط با جنس مخالف میتواند تا حد زیادی عطش جنسی یک پسرا را برانگیخته سازد و هم مرتفع ساختن این نیاز با روابط مختلف میتواند به شما آسیب وارد کند و هم سرکوب کردن آن لذا توصیه می شود این ارتباط با فرایند ازدواج همرا ه باشد و تا محیا نشدن امکانات و شرایط ازدواج و البته دلایل دیگری برای ازدواج ، از نزدیک شدن به عوامل محرک اجتناب کنید

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 460 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:52

طبق گفته و اظهار نظرایندسته از پسران : بدیهی است دختری که بواسطه احساسات اصول اخلاقی را زیر پا گذاشته و از اعتماد خانواده خود سواستفاده کرده است بعده ها در زندگی با آنها نیز مجددا مرتکب چنین رفتاری در مقابل فرد دیگری شود و به آنها خیانت کند از آن گذشته به نظر میرسد پسران نیز بعد از تجربه روابط جنسی بدون مسئولیت و خارج از عرف و شرع حس تنوع پذیری بالاتری پیدا میکنند و این تنوع پذیری آنها میتواند خود یکی از دلایل انتخاب فرد دیگری شود

سوال دیگر اینکه چرا پسران فقط به رابطه جنسی فکر میکنند ؟

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 491 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:48

پاسخ به این سوال بسیار سخت است، برای بعضی از خانمهانزدیکی جنسی از معقد بصورت عادت جنسی در آمده است. اما بر اساس مطالعات انجام شده و مقالات منتشره معمولا این نوع رابطه برای خانمها در اغلب مواقع هیچ لذتی که ندارد هیچ، درد آور، ملامت بار هم می باشد.

در ابتدای کار این عمل همراه با درد فراوان و حتی خونریزی ناحیه معقد می باشد اما به تدریج با شل شدن اسفنکتر معقدی حالتی شبیه دفع مدفوع به زن دست می دهد که حالتی شل شدن و احساس راحتی است. اما بتدریج این حس هم از بین می رود و یک رابطه کاملا بی احساس بوجود می آید. البته چنانچه گفته شده در برخی از خانمها بعلت عادت به این کار کمی لذت روانی از این عمل بوجود می آید اما حالات شبیه ارگاسم یا ارگاسم هیچوقت در رابطه آنال یا معقدی بوجود نمی آید.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 739 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:45

در خانم هائی که میل جنسی پائینی دارند... مشاهده شده که مقدار تستوسترون آزاد اونها بیشتر از تستوسترون کل اونها کاهش پیدا کرده...

1- مصرف قرص های جلوگیری:
بعضی خانم ها احساس می کنند که قرص های جلوگیری از حاملگی اونها , باعث کم شدن میل جنسی اونها شده...

2- مصرف داروهای ضد افسردگی :
مسلما هیچ کدام از مصرف کنندگان این دارو دوست ندارند که میل جنسی اونها کم بشه... اما به هر حال اتفاق می افته...

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 766 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:37

یک سوال مهم پسران و دختران جوان، موضوع پرده بکارت است. این پرده چیست؟ چه نقشی دارد؟ آیا واقعا عدم وجود آن نشاندهنده عدم باکره بودن دختر می باشد؟ برای دیدن پاسخ این سوالات به ادامه مطلب بروید

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 508 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:34

1- برانگیختگی.مرد متوجه چیزی یا کسی می شود که میل جنسی اش را برمی انگیزد. این احساس مغز را وامی دارد که پیامی را از طریق نخاع به اندام جنسی انتقال دهد و این باعث فرآیند نعوظ می شود. آلت مردانه در اثر پر شدن خون در بافت نرم و اسفنجی درون آن، برانگیخته می شود. خون به وسیله ی رگ هایی که به آن اجازه می دهند تا 50 برابر بیشتر از سرعت عادی خود به گردش در بیاید به اندام وارد می شود. رگ های موجود در آلت مردانه که به طور طبیعی خون را خارج می کنند ، در این حالت با فشار بسته می شوند و در نتیجه خون بیشتری در اندام باقی می ماند و نعوظ ایجاد می شود. پوست بیضه ها به سمت بدن کشیده می شود و ماهیچه های تمام بدن منقبض می شوند.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 539 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:25

اگر چه ساده به نظر می آید، اما رسیدن به اوج لذت جنسی در مردان فرآیند پیچیده ایست.

آقایان برای رسیدن به حالت انزال مراحلی را طی می کنند. این مراحل، شامل فعالیت هماهنگ تعدادی از اندام ها، هورمون ها، رگ های خونی و اعصاب می شوند. نتیجه ی نهایی انزال اسپرم از طریق انقباض شدید ماهیچه هاست.


محرک این روند که منجر به حالت انزال می شود، تستوسترون است ، هورمونی که به وسیله ی بیضه ها ، به طور مداوم ، تولید می شود. بیضه ها روزانه میلیون ها اسپرم تولید می کنند که این اسپرم ها بعد از بالغ شدن با مایعی نسبتا سفید و سرشار از پروتئین، ترکیب می شوند. این مایعات از اسپرم ها نگه داری و آنها را تغذیه می کنند. بنابراین بعد از انزال  ، اسپرم ها  ، فقط می توانند  برای مدت کوتاهی زنده بمانند. این ترکیب از مایع و اسپرم ،که منی نامیده می شود، چیزی است که از طریق مجرای ادراری در فرآیند انزال خارج می شود.

هورمون تستوسترون که در بدن مرد جریان دارد ، همراه با عوامل روانی، میزان میل فرد به روابط جنسی را تعیین می کنند. این میل یا تحریک جنسی، کلید شروع روندی است که منجر به حالت انزال می شود. اگر یک مرد هیچ میل جنسی ندارد ، برای مثال اگر میزان تستوسترون در بدن او کم است یا از افسردگی رنج می برد ، بدن او به محرک جنسی، واکنش نشان نمی دهد و او قادر به رسیدن به حالت انزال نخواهد بود.

 

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 330 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:20

سیب
خوردن سیب در طول روز با از بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین کلسترول شما را پایین می آورد.

مارچوبه
این گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

موز
این میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل را نیز کاهش میدهد.

کرفس
این گیاه باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .

انجیر
این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.

سیر
بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.

صدف
حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستوسترون در مردان است .

یامز وحشی
این گیاه باعث افزایش حساسیت آلت تناسلی میشود.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 362 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:03

اگر مرد مسئولیت کنترل خود را به عهده بگیرد،‌این امکان برای زن به وجود می‌آید که از کنترل خارج شود و به پیش رود. از این راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ کرده و می‌توان از لذت بردن او به طور کامل لذت ببرد. سپس، زن این امکان رامی‌یابد که با توجه‌ی کامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در این صورت،‌ مثل این است که هر دوی آن‌ها به جای یک ارگاسم دو ارگاسم را تجربه کنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

اما، این که ‌مرد بخواهد لذت کامل خود را مقدم بر زن تجربه کند،‌چه اشکالی دارد؟ ‌او با این روش زن را از شکل‌گیری آرام خواهشش دور می‌کند و چنانچه علی‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگیختگی کامل در شرایطی نیست که قادر باشد ارگاسم او را به خوبی احساس کند.

پیروی از دستورالعمل‌های کلی رابطه جنسی دوقطبی به زن فرصت آن را می‌دهد که در هر بار شانس کافی برای رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد. حال،‌ اگر این خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع یا ایجاد زحمت برایش صرف کرده، ‌زن احساس رضایت کافی خواهد کرد.

پیروی از دستورالعمل‌های کلی رابطه جنسی دو قطبی به زن فرصت آن را می‌دهد که در هر بار شانس کافی برای رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 315 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 14:00

در خانمها بهداشت نواحی تناسلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و کمی مشکلتر و مهمتر از بهداشت در آقایان است :
1 - به دلیل نوع  و شکل ساختمان نواحی تناسلی که از دو قسمت عمده خارجی و داخلی تشکیل شده ( رجوع شود به پست شکل و ساختمان نواحی تناسلی در مرد و زن در این وبلاگ ) که قسمت داخلی در موقع رابطه جنسی کاملا با محیط بیرون از طریق آلت مرد ارتباط پیدا کرده و ممکن است تحت تاثیر میکروبهای وارد شده از این طریق قرار گیرد . با وارد کردن انگشت و ...
2 - فاصله کم بین واژن - مجرای ادراری و معقد در زنان ممکن اسن عفونتهایی بین این محلها رد و بدل شود .
3 - وجود سیکل قاعدگی و وجود خونریزی در محل
4 - وجود ترشحات خاص واژن که می تواند در صورت عدم رعایت بهداشت و عدم نظافت لباس زیر موجب عفونتهای مختلف شود .

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 332 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:56

بهداشت اعضای تناسلی : در مردان نظافت و بهداشت مناطق جنسی آسانتر و بهتر انجام می شود . چون بنا به ساختمان خاص دستگاه تناسلی در مرد که بیشتر خارجی است و مثل زنان قسمت داخلی بصورت حفره ها و غدد بیرونی ندارند می توان با رعایت نکات ساده ای بهداشت این مناطق را رعایت کرد تا هم خود مرد از پاکیزکی برخوردار باشد و هم باعث انتقال بعضی باکتریها یا قارچها ویا حتی ویروسها به شریک جنسی خود نشوند . چون همانگونه که اشاره شد بعلت ساختمان و نوع مناطق جنسی در زنان ممکن است باکتریها یا قارچهای بی ضرر روی سطح پوست وجود داشته باشد که برای مرد هیچگونه ناراحتی جدی ایجاد نکند ولی با ورود آنها به قسمتهای داخلی اعضای تناسلی مثل واژن یا دهانه رحم یا خود رحم ایجاد انواع عفونتهای داخلی زنان مثل انواع واژنیتها و یا سرویست ها را ایجاد کنند که در بعضی مواقع درمان آنها بسیار سخت است .پس بهداشت فردی نواحی تناسلی هم برای خود مرد لازم است است و هم برای سلامتی زن ضروری است .

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 337 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:50

 

اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.

 

اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید.

 

اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت ۱۰ انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.

با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 325 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:47

دانستنیهای زناشویی-ازدواج-ایروبیک-شب زفاف-تربیت کودک-روانشناسی بعدازازدواج-روابط بین زن و مرد-رابطه جنسی در دوران عقد -آموزش روابط بین زن ومرد -دانستنيهاي جنسي کاملترين برنامه دانستنيهاي جنسي قبل و بعد از ازدواج براي تمام سنين الزامي راهنماي روابط زناشويي معرفي و اموزش اخرين روشهاي در مان بيماريهاي جنسي بين اقايون و خانومها روش درمان استمناء ( خود ارضايي) و زود ارضايي ( زود انزالي ) دير انزالي آداب و سنن شب زفاف دوران بعد از وضع حمل روشهاي شاد کردن خانم ها کليد قلب همسرم سن مناسب ازدواج روابط ميان عروس‌ها و مادرشوهرها آموزش مسايل جنسي به کودکان مردان مريخي و زنان ونوسي آمادگي مردان براي ازدواج با چه زنان و مرداني نمي توان ازدواج كرد پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي جوانان ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج شرايط لازم دختر و پسر براي ازدواج کاهش استرس و افسردگي جوانان فاصله سني در ازدواج عوامل مؤثر در تفاهم و توافق در ازدواج دلواپسي هاي دوران نامزدي تشريح دستگاه تناسلي مردان تشريح دستگاه تناسلي زنانه انواع بيماريهاي مقاربتي بستن لوله هاي اسپرم بر(وازکتومي) عوارض خودارضايي-انحراف جنسي ازدواج موقت از نظر شهيدمطهري آداب و اصول شير دادن به نوزادن بيماري هاي زنان درمان زود انزالي مردان (نوعي ناتواني جنسي) نقش پستان در زنان همه چيز درباره اندازه آلت تناسلي مردان روش هاي جلوگيري از بارداري پرده بکارت و انواع آن انواع ترشحات خروجي از دستگاه تناسلي مرد حکم اميزش با همسر از پشت همه چيزدر مورد (HIV) ايدز (AIDS) آميزش جنسي در دوران بارداري علل سرد مزاجي زنان چند قانون براي دوران نامزدي همه چيز درباره کاندوم و جلوگيري از بارداري سرطان بيضه در مردان 7 باور غلط مردها درباره ي زنها-

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 386 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:45

 سلام.دوستان شما میتونید با طرح کردن سوالات و مشکلات جنسی خود در کمترین زمان پاسخ خود را پیدا کنید.

با تشکر از همراهی شما دوستان

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 355 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:33


یه راهنمایی دوستانه به دختر خانوما ... میتونید قبول کنید... میتونید نکنید
من به عنوان یه مرد هم جنسای خودمو بهتر از شماها میشناسم
هرچقدر ظاهر خودتونو پر زرق و برق تر کنید بیشتر مورد توجه قرار میگیرید... این کاملاً درسته... ولی چه توجهی؟!!!
در این شرایط همه پسرا فقط و فقط به خاطر تحریک غریزه شهوانیشون به شما نزدیک میشن... فقط و فقط و فقط همین
(هرکی میگه نیس غلط کرده)

ولی...
دخترایی که با حفظ ظاهر دخترونه "خواستنی و شیک و فاخر" لباس میپوشن و آرایش متعادل دارن در بین پسرها بیشترین احترام و ارزش و دارن... طبعاً پسری که قصد و توان ازدواج داشته باشه به این سمت بیشتر گرایش داره...
چون نسبت به ذهنیتش این قشر سالم تر و قابل اعتمادتر هستن...

برای خودتون بیشتر ارزش قائل باشید... ما مردها هممون خوب و قابل اطمینان نیستیم...
به پدرهاتون بیشتر نزدیک بشید... پسرهای موذی از اینکه شماها رو با هم نزدیک ببینن میترسن و کمتر نزدیکتون میشن

میدونم خیلی هاتون حرفهای من پیرمرد و قبول ندارید...
"میسپارمتون به دست زمان"

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 354 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:29

گر نيايي تا قيامت انتظارت مي کشم.


منت عشق از نگاه پر شرابت مي کشم.


ناز چندين ماهه انتظار چشم خمارت مي کشم.


تا نفس باقيست


اينجا انتظارت مي کشم

 

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 328 تاريخ : 22 / 8 / 1391 ساعت: 13:30

این روزها...

تلخم!

تلخ...

تلخ می نویسم...

تلخ فکر می کنم...

این روزها...

دست برداشته ام از توجه بی وقفه به حضور آدم ها...!

پرهیز می کنم از ثبت وجودهایی که ماندگاری ندارند!

این روزها...

تلخ تر از همیشه...

از همه ی آدم ها بریده ام!

پرسش و پاسخ مسائل جنسی...
ما را در سایت پرسش و پاسخ مسائل جنسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : vahid vahid17 بازدید : 337 تاريخ : 8 / 8 / 1391 ساعت: 13:43